Vadihelefriden

Alla inlägg under maj 2013

Av Namijaj - 22 maj 2013 14:08

Efter två jobbiga och ensamma lektioner i skolan skulle jag åka till badhuset. Idag. Alldeles nyss.
För att få något betyg i idrott måste jag nämligen kunna simma ett antal meter på bröst och rygg(det kanske ni redan vet men..) och gissa om jag klarade det! Det var visserligen jobbigt att lära sej simma på rygg på mindre än en timme och sedan simma två sträckor på rygg när man inte gör mycket annat på sin fritid än att sitta stilla vid datorn men jag klarade det! Faktiskt!

Så nu sitter jag hemma och dricker mjölk ur en mysig mugg. Som är grön. Jag gillar grönt. :3

Av Namijaj - 18 maj 2013 19:36

Nu har varken jag eller de där kårvarna skrivit något på några dagar så jag tänkte klottra ner lite grejsimojs som jag antecknat på mobilen!


Här är:

 

Glass i strut

Mjukglass med strössel i strut, köpte en pensionerad snut, till sej själv att smaska på, tillhörande servett fick han också. Smaskig som tusan var den, berättade han för sin polisvän.


Lat

Jag är en lat människa. Jag orkar knappt tänka klart mina egna tankar. Som just nu, nu håller jag på att tappa lusten för att skriva. Okej nu tappade jag den. Jag får leta upp lusten senare när jag orkar. Hejdå!


På bussen

Det är varmt i bussen. Behagligt varmt. Inte sådär så man svettas eller så att man fryser. Det är behagligt så att jag kan ha en t-shirt, en munkjacka och en röd regnjacka över utan att behöva svettas. Det är så behagligt att man skulle kunna drunkna i det. Drunkna i välbehag. Ja, så skulle jag vilja somna.


Jag citerar min bror

"Det är bara för att jag är bra som jag måste bajsa."

"En komment, flera kommentatorer."


Ordet 'märkvärdig'

Nyss kom jag på hur mycket jag skulle vilja skriva ordet 'märkvärdig'. Jag skulle vilja skriva det så mycket att det blir alldeles uttjatat. Som jag gör med ordet 'korv'. Eller nej förresten, korv kan aldrig bli uttjatat. Eller det skulle vara om det hamnade i fel mun. Vilket ord som helst kan nog bli uttjatat bara det hamnar i fel mun. Eller fel tankar. T.ex just nu känner jag att jag skrivit ordet 'uttjatat' väldigt mycket.


Men korv är väl ett märkvärdigt ord.

Av Namijaj - 14 maj 2013 21:37

Kängurun: Såhär ser våra dagar ut!

Rutker: dagfffg efd def

  

Kängurun: Bara Namijaj vaknar ibland vid den tiden!

         

Kängurun: Sen gör vi inte mycket annat. Vi kanske pratar med de andra gosedjuren eller utforskar lite. Men vi kan bara röra på oss när ingen människa kan se oss!

Rutker: Ingen förutom Namijaj då!

Kängurun: Jag hjälpte Rutker skriva det..

Av Namijaj - 10 maj 2013 13:00

           


Lyssna på musiken och håll musen över oss för att få oss att dansa!

Det är freeeeeeeeedag!

Av Namijaj - 9 maj 2013 20:00

 


Jag kommer att vara lite upptagen på senare tid, eller hur man säger det, och då kommer dessa två att få framföra sina åsikter i min blogg ett tag.

Min blogg. Jag bestämmer. Alla har rätt till att få uttrycka sina åsikter tycker jag så läs inte om du inte vill, jag gör detta för att jag tycker att det är kul! :D


Kängurun: Vi har inte gått med på det här..

Rutker: grgergERregs7r

Av Namijaj - 9 maj 2013 14:00

Jag orkar inte.

Av Namijaj - 9 maj 2013 10:00

Namijaj: Jag orkar inte skriva så mycket på bloggen längre.. kan inte ni ta över några dagar? Det vore tråkigt om bloggen bara stod alldeles övergiven sådär igen..

Kängurun: Ska VI skriva på bloggen!? Rutker kan inte ens skriva!

Rutker: fefgewGWEGwegefe

Namijaj: Det vore awsum.

 

 

Av Namijaj - 8 maj 2013 12:00

Rolig, kneop och snäll. "Snoppjohan med skägget" AHHAHHAHAH Allvarligt Zalixa du är bäst<3


Inne på Laup är det tråkigt utan dej. Det är trist och ensamt. Det är pruttigt och ledsamt. Utan dej skulle jag aldrig slippa det! Alltså att ha det ledsamt, du vet. För du är ju rolig som bara den, min älskade, enda vän.

Huhu, jag suger på att rimma.. men du äger på det!


Zalixas random rum. Det är helt random.

Jag blir glad när jag är med dej!

Presentation


Jag är en konstig bulle som inte är särskilt bra på att vara social för jag verkar inte tänka som alla andra hur tänker man egentligen?

Kan vara kul att veta!

Hur gammal är du mystiska person? (om du fyller år imorgon räknas ej, om du fyller idag räknas det)
 0-5 år
 6-7 år
 8-9 år
 10-11 år
 12 år
 13-14 år
 15-16 år
 17-18 år
 19-25 år
 26-33 år
 34-40 år
 41-50 år
 51-70 år
 71-90 år
 91-120 år
 121 år och äldre

Onlinespel

Habboretros

Roliga länkar!

Videoklipp:

Chocoball

Websidor:

Theuselessweb - en websida där man kan trycka på en knapp och då öppnas ett fönster med en kneop sida, olika varje gång. OBS! Det kan komma fram läskiga sidor också bara så du vet!

Andra awsum bloggar

Kategorier

Le sökrut

Besöksantal

Ordlistan

Mitt personliga språk.

 

Korv        -         Bra; neutralt

Kårv        -       Superbra; positivt

Körv        -   Dumt, dåligt; negativt

Awsum    =          Awesome

Jag har..

Kik: Namijaj

Ask.fm/Mikiodesu

Kamrat.com: Mikio

Gthotel.org: Namijaj

Instagram: Namijaj

Jag ger ut dessa så att alla kan se dem därför att jag börjat intressera mej för korvbullar/så kallade människor. Mugg osv.

 

Kika mej om du inte känner dej obekväm i att få fina bilder på valnötter som liknar bruna hjärnor eller att få obegripliga texter om animeserier, potatomater eller bara något random jag funderat på skickat till dej. Det är säkrast att få svar från mej via kik eftersom jag i princip alltid har mobilen på mej..

 

Fråga mej något på Ask om du undrar något om mej eller livet eller döden eller det mittemellan eller utanför eller det på höger sida om det. Eller något annat. Fråga om vad som helst: Bajs, hur min säng ser ut, om mina åsikter om något eller till och med skolan! Ju mer random desto bättre. Om man kan säga så.

 

Du kan kolla in min Kamrat om du har lust. Där finns en fulen bilden på mej och en hopplös presentation som jag skrivit om minst tio gånger.

 

Möt mej på Gthotel.org - det är nog det närmaste du kan komma mej live och ett sätt att lära känna mej lite på. Inte för att jag vet varför någon skulle vilja vara vän med mej jag är ju bara frggws men om du vill ha en vän. För det vill i alla fall jag. Men jag accepterar inte vänförfrågningar från vem som helst eller skickar några till varenda person som kommer och säger gurka till mej.

 

På Instagram lägger jag väl mest upp filmer på det jag animerat - det sparas inte annars om jag gjort ex. en animation på tvpaint. Följ mej gärna om du vill.

Arkivet

Fråga mej!

6 besvarade frågor

De senaste inläggen

I am currently watching...

För tillfället ser jag på animes:

1. Inuyasha

Vad jag tycker än så länge:

1. Intressant. Lite tråkigt med svärd. En aning långsam. Jag tycker inte om när de andra är taskiga mot Inuyasha. Inuyasha<3

Animes jag ser regelbundet/följer:

One Piece

Naruto Shippuuden

Dragon Ball

(Äventyrsdags på engelska)

__________________________________
 
~*2014 Januari*~
 



Ovido - Quiz & Flashcards