Vadihelefriden

Alla inlägg under april 2013

Av Namijaj - 24 april 2013 07:00

Frukta icke mina översåtar. Jag suger.            

 

Av Namijaj - 22 april 2013 21:34

 

Det var allt jag hade att säga idag. Eller ikväll. Jag känner att jag börjar glida iväg från bloggen en aning. Fruttigt.

Av Namijaj - 17 april 2013 21:36

På sista tiden har prutten blivit riktigt stekt så att säga. Eller det kanske inte var så det hette men aja, jag tänkte berätta lite om hur det var när jag var hemma hos min syster. Hon räknas nämligen som "vuxen" och har flyttat hemifrån för några år sedan och har kille och barn. Med "vuxen" menar jag att bara för att man är över 18 år och då räknas som vuxen behöver man inte "vara" det. Eller ja..


I alla fall! Här är några dåligt redigerade bilder som jag tog när vi var där! Japp, jag var inte där ensam! Jag och min bror var där och hade jättekul! I alla fall jag, sen vet jag inte riktigt vad min bror tyckte men jag hoppas att det var kul för honom också!

 

Såg nu att jag skrivit "Tankräm" istället för tandkräm! 8D JAA, jag är trött..


Tandkrämen med fyrkanterna i: En ytterst mysig och magisk tandkräm som jag beundras över och jag har nu satt upp bilden på min vägg. Nej då, men jag tycker om fyrkanter.. OwO (Jag vet jag är helt kneppobäng..)

Tre trappor: Att gå upp och ner för dem.. De bor på högsta våningen i en jättefin liten lägenhet. Haha så härligt med tre trappor upp! *Ehehem.. sarkasm* men jag hoppas man vänjer sej för det kändes som om jag skulle få träningsvärk av dem o_O Jag borde gå ut mer.

Onigiris: Min syster gjorde onigiris med två olika fyllningar! En med nudlar och biff, mm, den smakade så sött, och en med tonfisk och majonnäs. Den sista tyckte min bror absolut inte om.

      Det är en onigiri fylld med tonfisk och majonnäs på tallrikten, den tillhörde en gång min bror. Den siste tonfisk- och majonnäsfyllda onigirin.

Banan och smält choklad: De två sista bilderna hör ihop. Eller ja, klubban hör inte dit men jag ville smaka på en onigiri innan de blev uppätna så jag var tvungen att lägga min klubba någonstans! Vi hade ätit banan med smält choklad och gudars vad det var gott! Chokladen var i en liten skål som som stod över ett ljus och så smälte chokladen. Helt automatiskt!


Vi gjorde massa andra saker också. Men mitt minne är inte så skarpt, inte som det var förr.. Eller nej förresten, mitt minne har aldrig varit särskilt bra. Shet. Men jag kan säga att varje gång jag åker till min syster och sover över, är det bland mitt livs lyckligaste dagar. Oavsett om vi gör någonting vettigt eller inte så är stunderna där bara för härliga. Även om pojkvännen kittlas lite (nej, alldeles för) mycket. Jag har världens bästa storasyster!


Kvällsklageri.

Har inte pluggat någonting på hela veckan snälla hjälp mej jag är bajs! KOMMER. FÅ. F.

Eller i alla fall sänkt betyg.

FAK!


Av Namijaj - 7 april 2013 19:28

Sagan jag nu ska berätta för er är faktiskt ingen saga. Det här har hänt på riktigt.

      Det var nämligen såhär att för ganska länge sedan, ungefär ett halvår sen, så fanns det en korvbulle som bodde i ett fult litet samhälle och som hade en gul tandborste. Och den här tandborsten var inte bara en vanlig tandborste. Den var nämligen en värdefull ägodel till korvbullen. Som för övrigt är en körv som älskar tandborstar. Korvbullen hade bara en enda tandborste, så därför betydde den mycket för denne.

      En dag när korvbullen borstade tänderna skulle den gå och se vad brodern gjorde, för korvbullen hade nämligen en bror. Faktiskt hade korvbullen fyra bröder, men det spelar ingen roll, för just då den skulle se vad brodern gjorde så hände något så roligt att den började skratta. Och då råkade korvbullen bita ihop med tänderna och dra i den gula tandborsten så att den gick av på mitten!

      Så var korvbullen tvungen att skaffa sej en ny tandborste. Men den hade inte råd till någon först, så den fick i några dagar gå utan att ha borstat tänderna till skolan.

      Men så en dag köpte den sej en ny grön tandborste(vilket är en av korvbullens favoritfärger). Med den hade korvbullen makten att förinta hela världen muhahaha..! Nejdå, men nu kunde korvbullen äntligen borsta tänderna!

      Men så en dag i.. jag vet inte riktigt vilken månad men det kan ha varit i december, så var korvbullen och dennes bror uppe till jättesent på natten. De hade spelat Minecraft eller något och hade inte lyckats sluta med det förrän nu. Så när de skulle borsta tänderna smet brodern in i badrummet först.

      När det var korvbullens tur märkte den att stråna på tandborsten var blöta. Korvbullen blev då misstänksam och frågade sin bror(som också hade en grön tandborste liknande den som korvbullen hade) vilken tandborste han hade använt.

      Först sade brodern att han tagit sin egen. Men när han fått en närmare titt på de båda tandborstarna blev han lite osäker. Tillslut var båda övertygade om att brodern hade råkat ta korvbullens tandborste och använt den istället för sin egen! Och korvbullen, som har fruktansvärd bacillskräck, var tvungen att slänga tandborsten.

      Så nu var korvbullen tvungen att vara utan tandborste, en andra gång.

      Men det hela slutade lyckligt då korvbullen fick en lila tandborste några dagar senare och alla levde lyckliga i alla sina dar!


Eller gjorde dem..?


Åh gud vad jag har ont i huvudet..

Av Namijaj - 4 april 2013 00:03

Dick Figures The Movie trailer!!

Filmen verkar asgrym! Vill seeeeee........

Av Namijaj - 2 april 2013 01:57

Universum är mäktigt! Såg på den här dokumentären idag på youtube och ja, den var väldigt bra animerad och de förklarade så man kunde förstå lite bättre än i många andra dokumentärfilmer som de visar i skolan.

På teven har jag sett dokumentärer som verkligen öppnar ens ögon och gör att man för några sekunder inser hur verkligt mäktigt universum är.

Jag kommer ihåg när jag en gång såg på en dokumentär som gjorde att jag kände mej jätteobetydlig och meningslös och jag blev jättedeprimerad i flera dagar efter att jag såg den. Dock var den väldigt bra.


Det var bara det jag ville säga. Universum är awsum!

Presentation


Jag är en konstig bulle som inte är särskilt bra på att vara social för jag verkar inte tänka som alla andra hur tänker man egentligen?

Kan vara kul att veta!

Hur gammal är du mystiska person? (om du fyller år imorgon räknas ej, om du fyller idag räknas det)
 0-5 år
 6-7 år
 8-9 år
 10-11 år
 12 år
 13-14 år
 15-16 år
 17-18 år
 19-25 år
 26-33 år
 34-40 år
 41-50 år
 51-70 år
 71-90 år
 91-120 år
 121 år och äldre

Onlinespel

Habboretros

Roliga länkar!

Videoklipp:

Chocoball

Websidor:

Theuselessweb - en websida där man kan trycka på en knapp och då öppnas ett fönster med en kneop sida, olika varje gång. OBS! Det kan komma fram läskiga sidor också bara så du vet!

Andra awsum bloggar

Kategorier

Le sökrut

Besöksantal

Ordlistan

Mitt personliga språk.

 

Korv        -         Bra; neutralt

Kårv        -       Superbra; positivt

Körv        -   Dumt, dåligt; negativt

Awsum    =          Awesome

Jag har..

Kik: Namijaj

Ask.fm/Mikiodesu

Kamrat.com: Mikio

Gthotel.org: Namijaj

Instagram: Namijaj

Jag ger ut dessa så att alla kan se dem därför att jag börjat intressera mej för korvbullar/så kallade människor. Mugg osv.

 

Kika mej om du inte känner dej obekväm i att få fina bilder på valnötter som liknar bruna hjärnor eller att få obegripliga texter om animeserier, potatomater eller bara något random jag funderat på skickat till dej. Det är säkrast att få svar från mej via kik eftersom jag i princip alltid har mobilen på mej..

 

Fråga mej något på Ask om du undrar något om mej eller livet eller döden eller det mittemellan eller utanför eller det på höger sida om det. Eller något annat. Fråga om vad som helst: Bajs, hur min säng ser ut, om mina åsikter om något eller till och med skolan! Ju mer random desto bättre. Om man kan säga så.

 

Du kan kolla in min Kamrat om du har lust. Där finns en fulen bilden på mej och en hopplös presentation som jag skrivit om minst tio gånger.

 

Möt mej på Gthotel.org - det är nog det närmaste du kan komma mej live och ett sätt att lära känna mej lite på. Inte för att jag vet varför någon skulle vilja vara vän med mej jag är ju bara frggws men om du vill ha en vän. För det vill i alla fall jag. Men jag accepterar inte vänförfrågningar från vem som helst eller skickar några till varenda person som kommer och säger gurka till mej.

 

På Instagram lägger jag väl mest upp filmer på det jag animerat - det sparas inte annars om jag gjort ex. en animation på tvpaint. Följ mej gärna om du vill.

Arkivet

Fråga mej!

6 besvarade frågor

De senaste inläggen

I am currently watching...

För tillfället ser jag på animes:

1. Inuyasha

Vad jag tycker än så länge:

1. Intressant. Lite tråkigt med svärd. En aning långsam. Jag tycker inte om när de andra är taskiga mot Inuyasha. Inuyasha<3

Animes jag ser regelbundet/följer:

One Piece

Naruto Shippuuden

Dragon Ball

(Äventyrsdags på engelska)

__________________________________
 
~*2014 Januari*~
 



Ovido - Quiz & Flashcards